یزدفردا ماجرا از این قرار است که یکی از تیم های ملی ورزشی برای شرکت در مسابقاتی مهم و  حساس (انتخابی المپیک) عازم یکی از کشورهای شرق آسیا می شود و پس از ناکامی درآن مسابقات به کشور بر می گردد اما با دست پر!

:به گزارش خبرنگار ورزشی جهان،بر اساس اخبار رسیده، دقایقی بعد از عبور اعضای این تیم از گیت عمومی، ماموران فرودگاه متوجه وجود ساک هایی بدون صاحب می شوند و پس از بررسی  این ساک ها، بطری هایی را در آنها پیدا می کنند که حمل و مصرف آنها جرم و حرام است.

ماموران برای پیدا کردن صاحبان ساک ها از دوربین های مدار بسته  فرودگاه استفاده کرده و متوجه می شوند که این اقلام متعلق به 2 عضو از  کاروان ورزشی بازگشته به کشور است؛ این 2 نفر که متوجه شده بودند بجای عبور از گیت ویژه باید از گیت عمومی عبور کنند و چمدان هایشان بازرسی شود، قید ساک های خود را زده و آنها را در محوطه فرودگاه رها کرده بودند!

پس از مشخص شدن موضوع، مراتب به حراست فرودگاه و همچنین حراست وزارت ورزش  و جوانان اعلام می شود تا پرونده روال قانونی خود را طی کند.

موضوع وقتی تاسف بار تر جلوه می کند که می دانیم  این تیم در مسابقات  مهمی شرکت کرده و با وجود امیدواری ها به موفقیت در آن پیکارها، ناکام به ایران برگشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا